הרבה פעמים
כשאנחנו חושבים על להביא לקוחות, אנחנו חושבים רחוק. כשלמעשה, יש לנו הרבה מאוד
לקוחות פוטנציאלים ממש בסביבה שלנו. אפשרי ורצוי להגיע גם למעגלים רחוקים יותר,
אבל כעושים שימוש נכון במעגלים הקרובים אלינו, קל יותר לבסס קהילת לקוחות נכונה
ומדוייקת שתישאר לאורך זמן. ריכזתי עבורכם 7 דרכים שיעזרו לכם להגדיל את קהילת
הלקוחות שלכם, הקרובה והרחוקה:

 

 

1.     
שגרירים

לקוחות
מרוצים שמביאים את בשורת העסק שלכם מפה לאוזן, הם השגרירים הטובים ביותר שלכם.
למרות שהתהליך לא לגמרי בשליטתכם, קיימות דרכים להפוך לקוחות לשגרירים. אחת מהן
היא ההבנה שככול שתהיו בתשוקה לעסק שלכם, כך גם יורגש הדבר המיוחד שרק אתם מעניקים
– מה שיניע את הלקוחות שלכם, להמליץ על השירות שלכם.

 

2.     
רשת ביטחון

סושיאל
מדיה- פייסבוק, אינסטגרם, לינקדאין. נוכחות עסקית ברשת היא הכרח כיום, ופלטפורמה
שיווקית מצויינת, להגיע לקהלים המדוייקים לכם,

ולשקף
את היייחוד של העסק שלכם. בתחום הזה אל תתפשרו על כתיבה נכונה, וניהול נכון וחכם
של המדיה.

 

3.     
חדשות הידוור

זו
תשתית נפלאה וחשובה ללקוחות קיימים, שלעסק חדש ייקח זמן מה לבנות. זו דרך מעולה
לשמור על קשר עם לקוחות ולהישאר בתודעה, עם זאת חשוב לדייק ולמנן ולא להעמיס,
ולבחור תוכן רלוונטי עם נראות מתאימה.

 

4.     
לשתף לשתף לשתף

שיתופי
פעולה עסקיים ויוזמות של חיבור, הם דבר ממנף, יעיל ורצוי בעולם העסקים החדש. לחבור
לבעל עסק אחר שנותן שירות משלים לשלכם, מתוך מטרה לאחד כוחות ולהגדיל את מעגל
הלקוחות, זו דרך נפלאה להגיע לקהלים חדשים, ואף להכיר בעלי עסקים נוספים.

 

5.     
ואיך אפשר בלי גוגל

לצד
השימוש ההולך וגובר ברשתות החברתיות, גוגל עדיין משמש כלי שיווקי חזק. עם זאת, כל
עסק צריך לבחון מה מתאים יותר לאופי השירות 
או המוצר שהוא מציע. יש תחומים שעבורם גוגל תהווה הפלטפורהה השיווקית
העיקרית (כי רוב קהל היעד יחפש שם) ויש עסקים בתחומים בהם גוגל יהווה פלטפורמה משנית,
כי רוב הקהל הרלוונטי נמצא בעיקר רשתות החברתיות, ופחות מחפש את שירותיו בגוגל.

 

6.     
מעגלי נטוורקינג

שיטת
עבודה ושיווק מהמקובלות בארץ ובעולם, שלקחה את השיווק 'מפה לאוזן' צעד אחד קדימה.
מדובר בקבוצת בעלי עסקים, שחברות בקבוצה הזו תקנה לכם חיבור וחשיפה לבעלי עסקים
נוספים בתחומים שונים, שלומדים להכיר אתכם ולפתוח בפניכם את רשת הקשרים שלהם. הכול
קורא בגישה של נתינה וקבלה, כאשר כל חבר לומד את העסקים האחרים, כדי ליצור מארג
שיווקי מניב ופרואקטיבי.

 

7.     
שיווק בעזרת מעגלי האנשים שסביבכם

כמו
שכבר הזכרתי בתחילת המאמר, יש די הרבה אנשים סביבכם שיכולים להפוך ללקוחות שלכם,
או לחבר אתכם ללקוחות רלוונטיים חדשים.

רוב
בעלי העסקים אינם מודעים כלל לדרך זו, שיכולה להוות את הבסיס הראשוני, הנכון
ואפקטיבי ביותר לכל מעגלי הלקוחות שלכם. יש סביבכם כל כך הרבה אנשים שיכולים למנף
אתכם מבחינה שיווקית, ויש כמה טכניקות מצויינות ליצור את זה.

 

 

קחו את 7 הדרכים
האלו בשתי ידיים וצאו לדרך, ואם תרצו יעוץ נוסף או כיוון, אני כאן בשבילכם. דרך
צלחה
😊

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן